I dagens teknologiske marked er det vanskelig å vite om du sitter på en gullgruve. For hva er egentlig en gullgruve? Hvem kan definere den som en gullgruve, brukeren eller deg selv? Og ikke minst, hva gjør ditt produkt til en gullgruve i så fall?

Vi ønsker at vår kommunikasjonsplattform, ITX UC, oppleves som en gullgruve av våre kunder. En gullgruve vi kan dele med alle som vil grave. Ikke for å sitte igjen med mest selv, men for kunden å få mest mulig igjen for tiden brukt i gruva. Det er EN ting som får folk til returnere til ei gullgruve – at det er mer å hente ut derfra, ellers forsvinner de og gruva står tom – det er ingen tjent med. Slik vil ei gullgruve defineres ut ifra hvordan hver enkelt velger å jobbe i den.

Vi i ITX Norge ønsker å synliggjøre til enhver tid hvor de store verdiene ligger. Hvor henter du ut store gullklumper og hvor henter du ut gullstøv. Det må være lønnsomt å jobbe i ITX UC ellers står den tom og forlatt.

Vi vil hjelpe deg å finne gull, vi vil hjelpe deg å skape verdi. Vi stiller med hatt, hakke og trillebår om du blir med inn i gullgruva vår.

Ta kontakt for en hyggelig prat!