Det handler om å forenkle og effektivisere kommunikasjon


Sentralbord

Ringerobot

LiveChat

SMS

Facebook


WeChat

 

Spar tid og penger ved å samle alle kommunikasjonskanaler i ett system

ITX UC


Bedre kontroll

Høyere aktivitet

Økt effektivitet

Totalrapporter

Rating av opplevd kvalitet

Enkel integrasjon mot dagens systemer

Det stilles stadig høyere krav til tilgjengelighet og kommunikasjon både i tradisjonelle kommunikasjonskanaler og i sosiale medier. Vi har hjulpet en rekke bedrifter med å strømlinjeforme deres kommunikasjon, og gjort det mulig å håndtere alle kommunikasjonskanaler i ett og samme system.

Automatisk køstyring, prioritering av henvendelser og en rekke andre konfigurerbare funksjoner gjør at ITX UC kan tilpasses deg og ditt behov.

Det finnes mange grunner til å benytte den markedsledende plattformen ITX Unified Communication (ITX UC).

– Èn fullintegrert kommunikasjonsløsning for alle kanaler
– Effektiviserer utgående og inngående aktivitet – du blir mer lønnsom
– Pop-up mot CRM/ERP på alle samtaler, både samtaler ut og inn
– Import og eksport av ringeoppdrag fra CRM/ERP
– Bedre kontroll på aktivitetene gjennom Live-rapporter
– Opptak av samtaler – automatisk eller manuelt
– Coaching og opplæringsfunksjon gjennom medlytt og hvisk
– Enkelt å komme i gang, krever ingen programvareinstallasjon i bedriften
– Sikkerhet – samtalene er kryptert
– API – alle funksjoner og rapporter kan startes fra CRM/ERP via ITX UC API

ITX Unified Communication

 

Våre UC-moduler kan leveres frittstående, i ferdige pakkeløsninger, eller tilpasset ditt behov.

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg å velge.

 

ITX Dialer – ringerobot

ITX Dialer er et komplett produkt for deg som ønsker å effektivt nå ut til mange via telefoni. ITX Dialer kan også kombineres med ITX PBX for integrert sentralbord, som gjør at utgående ring blir flettet med inngående for bedre effektivitet. ITX Dialer kan ringe flere prospekter pr. selger for å øke effektiviteten!
– ITX Dialer krever ikke at man bytter ut telefoner eller dagens telefoniløsning i bedriften!

Les mer om ITX Dialer

 

ITX LiveChat


ITX LiveChat er integrert i ITX UC. Henvendelser på LiveChat rutes via telefonkøene, på denne måten rutes henvendelser til nærmeste ledig pålogget agent. Hvilken kø henvendelsen skal til kan styres ut ifra hvor på nettsiden kunden står.
Dette gir muligheten å rute kunden til riktig sted umiddelbart. LiveChat kan også overføres mellom avdelinger/brukere.

 

Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon?

Kontakt oss i dag for en uforpliktende prat på telefon 236 80 405, eller på e-post salg@itxnorge.no